Тарифи LIFECELL (Лайф) – акційні пакети послуг
- Lifecell: основні відомості
- Lifecell: перелік послуг для фізичних осіб
- Мобільний зв’язок lifecell: тарифи, інтернет, роумінг
- Актуальні тарифні плани по передоплаті
- Тарифний план “4 Безліміта”
- Тарифний план “Интернет Жара”
- Тарифний план “Хитмейкер”
- Тарифний план “SIMKA LTE”
- Тарифний план “BIP Жара”
- Тарифний план “BIP Жара Плюс”
- Тарифний план “Бомба”
- Тарифний план “Лайфхак”
- Тарифний план “ХайП”
- Тарифний план “Смарт сім’я”
- Тарифний план “Гаджет”
- Тарифний план “ХендМейд”
- Тарифный план “PLATINUM”
- Тарифи для контрактних абонентів
- Архівні тарифні плани по передоплаті
- Тарифный план “Premium”
- Тарифний план “Шейкер”
- Тарифний план “Абсолютна свобода”
- Тарифний план “Оптимальний смартфон”
- Тарифний план “Зроби сам”
- Тарифный план “Смартфон 3G+”
- Тарифний план “Заліковий”
- Тарифний план “Дзвінки всім”
- Тарифный план “3G+ Гаджет”
- Тарифний план “Пільговий”
- Тарифний план “Platinum”
- Тарифный план “Шалом”
- Як зателефонувати оператору Lifecell?
- Як перевірити рахунок на Lifecell?
- Lifecell: роумінг, умови та країни
- Додаткові послуги та сервіси lifecell
- Lifecell: абонентська підтримка та контакти
Якщо говорити про український ринок телекомунікаційних послуг, то безумовно слід назвати lifecell, компанію, яка є одним з 3 топових мобільних операторів.
Компанія позиціонує себе лідером серед конкурентів і декларує свою орієнтованість на інноваційні рішення для мобільних пристроїв і високу популярність серед користувачів. Послугами її користуються мільйони українців, а сама назва асоціюється з такими поняттями, як надійність, сучасність і висока якість сервісу.
Використовуючи дані відкритих джерел, спробуємо розібратися в особливостях компанії, перелік її телекомунікаційних послуг, ознайомимося з тарифними планами на теперишній рік і найближчу перспективу. У статті ви знайдете відповіді на ряд питань, які найбільш часто задають клієнти компанії або ті, хто тільки планує стати абонентом цієї компанії.
Lifecell: основні відомості
Мультисервісний провайдер мобільного зв’язку відомий під брендом lifecell з 2016 року, після того, як компанія провела ребрендинг, а основним акціонером стала компанія телекомунікаційних послуг з Туреччини Turkcell. Поєднавши колишню назву Life з частковим назвою Turkcell, мобільний оператор придбав нову торгову марку (бренд), яка за короткий час отримала впізнаваність у багатомільйонної клієнтської аудиторії.
Юридична назва ТОВ “Астеліт” в лютому 2016 року також було змінено на ТОВ “Лайфселл”. У всьому іншому (діючими зобов’язаннями перед клієнтами, а також у рамках партнерських угод) компанія є правонаступницею вищезгаданої “Астеліт”.
ТОВ “Лайфселл” зареєстровано в Києві, має ліцензії на здійснення телекомунікаційних послуг. Діяльність lifecell знаходиться в рамках чинного законодавства і регулюється державними органами. ТОВ “Лайфселл” виконує прийом, обробку та зберігання персональних даних своїх абонентів відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
Більш детальна інформація про компанію викладена на її офіційному веб-сайті www.lifecell.ua у розділі “Компанія сьогодні”. В інших розділах оф.сайту міститься інформація про послуги, тарифи, роумінг, акції та інше. Там же клієнт може ознайомитися з умовами та порядком надання телекомунікаційних послуг.
Lifecell: перелік послуг для фізичних осіб
Lifecell залучає своїх численних клієнтів широким асортиментом послуг, які поділяються на основні напрямки і мають розгалуження у вигляді спеціальних програм, комплексних пропозицій, індивідуальних сервісних лінійок та акційних пропозицій. У свою чергу ті структуровані за описом тарифних планів, оплаті, зміні тарифу і безлічі іншої детальної інформації.
Основні послуги lifecell:
- Мобільний зв’язок;
- Інтернет 2G | 3G+ | 4.5 G;
- Музика / Ігри/Відео;
- Інтернет-магазин.
Мережа мобільного інтернету від lifecell охоплює майже всю територію України. У великих містах, обласних і районних центрах легко можна підключитися до мобільного інтернету від lifecell. У компанії кажуть, що якщо в будь-якому населеному пункті такої можливості ще немає, то варто знову перевірити через короткий проміжок часу, – настільки швидко розширюється мережа 4G інтернету.
63,3 Мбіт/с – така швидкість 4G інтернету, підтримуваного ресурсами lifecell. Це не тільки швидкісна послуга, але і найбільш популярна: користувачами 4G інтернет від lifecell є понад 20 мільйонів українців.
Карта інтернет покриття розміщена на сайті lifecell в розділі “4G+інтернет” – “Покриття”.
У 2018 році lifecell запустив мережу четвертого покоління 4G LTE (Long Term Evolution). При цьому мобільний оператор позиціонує свою мережу як 4.5 G LTE Advanced Pro, тобто більш досконалу і поліпшену модифікацію 4G LTE.
Етапи запуску, карта покриття 4.5 G і відповіді на основні запитання можна подивитися на окремій сторінці 4g.lifecell.ua.
Клієнти мобільного оператора мають можливість доступу до ряду розваг, які забезпечать такі додатки:
- Музичний додаток Fizy (доступ до радіостанцій);
- Послуга “Дитячий світ”; (мультфільми, ігри, передачі);
- Мелорінг (можливість замовити мелодію на рингтон);
- Імперія ігор (оформити підписку на улюблені ігри);
- LifeCell відео (фільми, відео ролики, популярні телеканали).
Компанія регулярно проводить акції і виходить з новими пропозиціями для клієнтів. Діючі акційні умови та спеціальні пропозиції доступні в розділі “Зв’язок і роумінг” – “акції”.
Мобільний зв’язок lifecell: тарифи, інтернет, роумінг
У розділі “Зв’язок і роумінг” – “Тарифні плани” міститься досить велика інформація про кожен тариф. Тут можна вибрати найбільш прийнятний варіант, якщо вивчити кожну пропозицію або скористатися порівняльною таблицею. Така таблиця розроблена для того, щоб абонент мав можливість порівняти кілька найбільш популярних пакетів.
Тарифні плани для фізичних осіб також розділені за способом оплати: передоплата і контракт. Розглянемо більш детально діючі тарифні пропозиції та їх особливості. Кожен з них розрахований на певну категорію абонентів – кому важливі дзвінки, хто користується планшетами, сімейні тарифи, хто багато часу проводить в мережі Інтернет, в соц. мережах і користується онлайн-сервісами.
Актуальні тарифні плани по передоплаті
Тарифний план “4 Безліміта”
Особливої уваги заслуговує в цьому тарифному плані його ціна, всього 40 гривень на місяць. Нічого подібного у конкурентів немає (якщо не враховувати «сімейні» пропозиції або тарифи «для девайсів»).
4 безліміта (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 60 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на мережі інших операторів | 30 хв |
3G | 4G Інтернет | 100 мб/день |
SMS на моб. мережі України | 100 SMS за 2 грн в день користування |
Соцмережі | Включено |
Повторне замовлення пакета послуг | *700# |
Тарифний план “Интернет Жара”
Інтернет Спека (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 60 грн. |
Дзвінки на всі номери ( в т.ч. и lifecell) | 100 хв |
lifebox | 50 Гб |
3G | 4G Інтернет | 20 Гб |
Соцмережі | Безліміт |
Тарифний план “Хитмейкер”
Хітмейкер (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 100 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на мережі інших операторів | 75 хв |
3G | 4G Інтернет | 8 Гб |
Месенджеры | Включено |
Соцмережі | Включено |
Вартість замовлення пакету послуг до закінчення періоду дії попереднього пакету | 90 грн |
Тарифний план “SIMKA LTE”
SIMKA LTE (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 70 грн. |
Дзвінки на всі номери ( в т.ч. и lifecell) | 77 хв |
3G | 4G Інтернет | 7 Гб |
Соцмережі | Включено |
Месенджеры | Включено |
Перехід | *141# |
Повторне замовлення пакета послуг | *700# |
Тарифний план “BIP Жара”
BIP Жара (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 30 днів | 45 грн. |
BiP Out дзвінки на всі номери по Україні | 200 хв |
3G | 4G Інтернет | Безліміт на швидкості 2.5G (до 256 кбіт/с) |
Тарифний план “BIP Жара Плюс”
BIP Жара Плюс (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 70 грн. |
Дзвінки на номери lifecell з додатка BiP | Безліміт |
Дзвінки на міські та інші мобільні номери по Україні з додатка BiP | 3000 (не більше 100 хв/доба) |
3G | 4G Інтернет | Безліміт на швидкості 2.5G (до 256 кбіт/с) |
Тарифний план “Бомба”
ТП “Бомба” (передоплата) | Бомба | Бомба Premium |
---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 150 грн. | 200 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | |
Дзвінки на мережі інших операторів | 600 хв | 600 хв |
3G | 4G Інтернет | 20 Гб | 20 Гб |
Месенджери (Viber, Skype, Telegram, WhatsApp) | Безліміт | |
fizy | Basic | Premium |
TV+ | TV+Cinema+Basic 30 | TV+Cinema+Premium |
lifebox | 50 ГБ хмарного сховища | 500 ГБ хмарного сховища |
lifecell Журнали | Підписка на журнали | |
Соцмережі: Facebook | Безліміт | |
Мессенджер BIP | Безліміт |
Тарифний план “Лайфхак”
ТП “Лайфхак” (передоплата) | Лайфхак | Лайфхак Плюс | Лайфхак Platinum |
---|---|---|---|
Абонплата за 4 неділі | 150 грн. | 225 грн. | 249 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | ||
Дзвінки на мережі інших операторів | 1500 хв | 300 хв | 600 хв |
3G | 4G Інтернет | 20 Гб + використані Гб за попередні 30 дн. | 30 Гб + використані Гб за попередні 30 дн. | 40 Гб + використані Гб за попередні 30 дн. |
SMS по Україні | 150 | 300 | 600 |
Соцмережі | Безліміт | ||
Повторне замовлення пакета послуг | *700# | ||
Перехід з інших тарифних планів | *705# | *750# | *754# |
З особливостей варто відзначити трохи незвичайну формулу розрахунку включеного трафіку для Інтернет 3G/4G: до стандартного об’ємом 20 Гб додається обсяг Гб, які Ви використали у попередньому періоді, тобто за 4 тижні перед цим.
Якщо ТП закінчився, а оплата не проведена – тарифікація буде згідно окремих пакетів послуг, які менш вигідні, ніж основний тариф.
Тарифний план “ХайП”
ТП “ХайП” (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 100 грн. |
Повторне замовлення тарифного плана | 90 грн. до завершення 4 неділь |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на інші мережі | 75 хв |
3G | 4G Інтернет | 8 Гб |
SMS на моб. мережі України | 100 шт. за 2 грн. в день користування |
Соцмережі: Facebook | Безліміт |
Повторне замовлення пакета послуг/30 днів | *700# |
Перехід з інших тарифних планів | *345# |
Без плати за трафік можна користуватися програмою “Мій lifecell”, месенджером BiP, хмарним сховищем lifebox і музичним додатком fizy. Вартість дзвінків на номери інших операторів України після закінчення включеных в тариф 75 хвилин – 0,60 грн/хв
Тарифний план “Смарт сім’я”
ТП “Смарт Сім’я” (передоплата) | S | M | L |
---|---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 179 грн. | 279 грн. | 379 грн. |
Max кіл-ть номерів в тарифі | 3 | 5 | 5 |
3G Інтернет | 6 Гб | 10 Гб | 15 Гб |
Дзвінки у мережі lifecell | Безліміт | ||
Дзвінки на мережі інших операторів | 200 мин | 500 мин | 1000 мин |
SMS на моб. мережі України | 500 шт | 1000 шт | 1500 шт |
Соцмережі: Facebook | – | Безліміт | Безліміт |
Мессенджер BIP | Безліміт | ||
Зміна пакета послуг | *253# | ||
Управління підключеними номерами | *250#1 або через my.lifecell.ua |
Даний тариф затребуваний для сімейного користування і дозволяє використовувати загальний набір сервісів всіма учасниками, тобто пакет послуг є загальним для використання всіма номерами в групі. Крім того, основний номер групи може встановлювати індивідуальні ліміти по кожній опції. Це дозволяє управляти витратами з метою їх оптимізації повністю контролювати місячний бюджет на зв’язок.
Тарифний план “Гаджет”
ТП “Гаджет” | Смарт | Планшет | Роутер |
---|---|---|---|
Абонплата на 4 неділі | 50 грн. | 100 грн. | 150 грн. |
4G/3G/2G Інтернет | 100 Мб/день, далі безлім 2G | 15 Гб | 30 Гб |
Дзвінки в мережі lifecell | 30 хв/день | – | – |
SMS на моб. мережі України | 500 шт | – | – |
Соцмережі | – | Безліміт | |
Мессенджер BIP | Безліміт | ||
Музичний додаток Fizy | Безліміт | ||
Зміна пакета послуг | *510*1# | *510*2# | *510*3# |
Повторне замовлення | *700# |
Тарифний план “ХендМейд”
ТП відрізняється від інших тим, що абонент самостійно конструює персональний тариф, вибираючи наповнення за основними опціями:
- Хвилини на ін. мережі;
- Інтернет;
- СМС по Україні;
- Соц. мережі та ін.
З допомогою онлайн калькулятора, Ви встановлюєте потрібні значення параметрів і послуг. Після цього, можна побачити вартість такого індивідуального рішення і замовити підключення персонального тарифу. Таким чином, ви самостійно конструюєте ідеальний і найоптимальніший для вас тарифний план.
Тарифный план “PLATINUM”
Лайфхак PLATINUM (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 249 грн. |
Повторне замовлення тарифного плана | 229 грн. до завершення 4 неділь |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на інші мережі | 600 хв |
Дзвінки за кордон | 50 хв |
3G | 4G Інтернет | 40 Гб |
SMS на моб. мережі України | 600 шт. |
Соцмережі | Включено |
Повторне замовлення пакета послуг/30 днів | *700# |
Перехід з інших тарифних планів | *755# |
Тарифи для контрактних абонентів
ТП “Лайфхак контракт” | 1-й місяць безкоштовно |
---|---|
Абонплата за 30 днів | 125 грн. |
Повторне замовлення тарифного плана | 90 грн. до закінчення 30 дн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на мережі шнших операторів | 250 хв |
3G | 4G Інтернет | 20 Гб + використанні Гб в попередньому 30-денному пакеті послуг |
SMS на моб. мережі України | 250 шт. |
Соцмережі: Facebook | Безліміт |
Повторне замовлення пакета послуг/30 днів | *700# |
Перехід з інших тарифних планів | *715# |
Архівні тарифи для контрактних абонентів
ТП “Контракт Свобода” | S | M | L |
---|---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 75 грн. | 125 грн. | 200 грн. |
3G | 4G Інтернет | 2 Гб | 5 Гб | 10 Гб |
Сервіси: YouTube, MEGOGO, OLL.TV, DIVAN.TV, 1+1 video | 2 Гб | Безліміт вночі (00:00-07:59) | |
Дзвінки на всі номера по Україні | 750 хв | ||
SMS на моб. мережі України | 1 грн за 50 шт. в день користування | ||
Соцмережі: Facebook | Безліміт | ||
Мессенджер BIP | Безліміт | ||
Зміна пакета послуг | *999# | ||
Повторне замовлення | *700# |
Популярним тарифом з контрактною формою оплати є ТП “Контракт Свобода”. Ви не прив’язані до конкретного оператора і можете використовувати ліміт 750 хвилин для дзвінків на будь-які мережі по Україні. Тариф L перший місяць надається безкоштовно.
Корисною опцією є перенесення невикористаного пакету послуг (інтернет, дзвінки на інші мережі по Україні та SMS) на наступні 30 днів, тобто додавання цього пакету до стандарного обсягу послуг з нового місяця.
Оптимальный контракт | S | M |
---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 50 грн. | 80 грн. |
3G | 4G Інтернет | 3 Гб | 7 Гб |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | |
Дзвінки на мережі інших операторів | 80 хв | 120 хв |
SMS на моб. мережі України | 80 шт | 120 шт |
Соцмережі: Facebook | Безліміт | |
Мессенджер BIP | Безліміт | |
Зміна пакета послуг | *998# | |
Повторне замовлення | *700# |
Перший 30-денний пакет послуг надається в розмірі пакету M і входить у вартість підключення.
Також, ще однією пропозицією за контрактом є ТП “Premium Contract”. Його умови абсолютно аналогічні тарифу за передоплатою ТП “Premium”. Єдина відмінність – невикористаний пакет послуг (Інтернет, дзвінки на інші мережі по Україні та за кордон, вхідні в роумінгу і SMS) переноситься на наступні 30 днів.
Архівні тарифні плани по передоплаті
Міграція нових абонентів в нижчевикладені тарифні плани неможлива, але деякі з них можуть ще діяти.
Тарифный план “Premium”
ТП “Premium” (передоплата) | Premium | Premium Exclusive |
---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 400 грн. | 800 грн. |
3G | 4G Інтернет | 15 Гб | 40 Гб |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | |
Дзвінки на інші мережі | 1500 хв | 3000 хв |
SMS на моб. мережі України | 1500 шт | 3000 шт |
Дзвінки за кордон | – | 100 хв |
Вхідні дзвінки в роумінгу | – | 100 хв |
Соцмережі: Facebook | Безліміт | |
Мессенджер BIP | Безліміт |
ТП за своїм набором опцій аналогічний тарифу Platinum тільки з великим включеним обсягом і є найдорожчим в лінійці пропозицій по передоплаті. Відмінністю є дзвінки за кордон і вхідні в роумінгу.
Тарифний план “Шейкер”
“ШЕЙКЕР” (передоплата) | |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 135 грн. |
Повторне замовлення тарифного плана | 135 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на мережі інших операторів | 100 хв |
lifebox | 50 Гб хмарного сховища |
3G | 4G Інтернет | 20 Гб |
SMS на моб. мережі України | 100 шт. |
Соцмережі | Включено |
Повторне замовлення пакета послуг/30 днів | *700# |
Перехід з інших тарифних планів | *299# |
Тарифний план “Абсолютна свобода”
ТП “Абсолютная свобода” (передоплата) | S | M | L |
---|---|---|---|
Абонплата за 4 неділі | 115 грн. | 145 грн. | 200 грн. |
Повторне замовлення ТП до закінчення 4 неділь | 105 грн. | 135 грн. | 185 грн. |
Дзвінки на всі мережі | 750 хв | 750 хв | 750 хв |
3G | 4G Інтернет | 7 Гб | 15 Гб | 20 Гб |
Сервіси: YouTube, MEGOGO, OLL.TV, DIVAN.TV, 1+1 video | – | Безліміт вночі (00:00-07:59) | |
SMS на моб. мережі України | 1,00 грн/50 шт. в день | ||
Соцмережі: Facebook | Безліміт | ||
Мессенджер BIP | Безліміт | ||
Зміна пакету послуг | *141*701# | *141*702# | *141*703# |
Повторне замовлення | *700# |
В пакеті послуг S, вартість якого становить 115 грн. перший місяць користування надається безкоштовно. Варто відзначити, що за рахунок включеного доступу до Facebook, YouTube, Megogo, Oll.tv, Divan.tv, 1+1 video в тарифних планах M і L можна економити наданий обсяг 4G Інтернет. Для цього потрібно користуватися тільки офіційними додатками для планшетів і смартфонів або мобільними і веб-версіями сайтів.
Тарифний план “Оптимальний смартфон”
ТП “Оптимальный смартфон” (передоплата) | S | M |
---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 50 грн. | 80 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | |
Дзвінки на мережі інших операторов | 80 хв | 120 хв |
3G | 4G Інтернет | 3 Гб | 7 Гб |
SMS на моб. мережі України | 80 шт | 120 шт |
Соцмережі: Facebook | Безліміт | |
Мессенджер BIP | Безліміт | |
Зміна пакета послуг | *141*725# | *141*726# |
Тарифний план має два варіанти: S і M, відмінність між ними в тривалості дзвінків поза мережею (80 і 120 хв. відповідно), обсяг трафіку (3 і 7 Гб), смс (80 і 120). У разі непродовження ТП тарифікація відбувається згідно з окремим пакетом послуг вартістю 2,5 грн для S і 4 грн. в день для M.
Тарифний план “Зроби сам”
ТП відрізняється від інших тим, що абонент самостійно конструює персональний тариф, обираючи наповнення за основними опціями:
- Хвилини на ін. мережі;
- Інтернет 3G+;
- СМС по Україні;
- Соц. мережі.
З допомогою онлайн калькулятора, пересуваючи повзунок Ви встановлюєте потрібні значення параметрів. Після цього, можна побачити вартість такого індивідуального рішення і замовити підключення персонального тарифу. Таким чином, ви самостійно конструюєте ідеальний і найоптимальніший для вас тарифний план.
Тарифный план “Смартфон 3G+”
ТП “Смартфон 3G+” (передоплата) | S | M | L |
---|---|---|---|
Абонплата в місяць | 60 грн. | 100 грн. | 150 грн. |
3G | 4G Інтернет | 2 Гб | 5 Гб | 8 Гб |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | ||
Дзвінки на мережі інших операторов | 100 хв | 200 хв | 350 хв |
SMS на моб. мережі України | 100 шт | 200 шт | 350 шт |
Соцмережі: Facebook | Безліміт | ||
Мессенджер BIP | Безліміт | ||
Зміна пакета послуг | – | *405# | *406# |
Зазначені в таблиці вище послуги, абонент може отримати за ціною від 60 до 150 грн в залежності від обраного варіанту: S, M, L. При цьому користування пакетом S перший місяць безкоштовне.
Тарифний план “Заліковий”
ТП “Заліковий” (передоплата) | S | M |
---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 50 грн. | 80 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | |
Дзвінки на мережі інших операторів | 50 хв | 80 хв |
3G | 4G Інтернет | 2 Гб | 4 Гб |
YouTube, MEGOGO, OLL.TV, DIVAN.TV | Безліміт вночі (00:00-07:59) | |
Соцмережі: Facebook | Безліміт | |
Сервіси lifecell: BIP, lifebox, fizy | Безкоштовно | |
Viber, WhatsApp, Skype, Telegram | Безліміт | |
SMS на моб. мережі України | 100 шт. за 2 грн в день користування, далі 1 SMS – 1 грн. | |
Зміна пакета послуг | *207# |
ТП “заліковий” орієнтований на молодіжну аудиторію, яка регулярно спілкується в популярних месенджерах, доступ в які в даному тарифі надається на безлімітній основі.
Крім того, в даному тарифному плані можна активувати додатковий акційний пакет послуг “ЕКСТРА 20 ГБ”, що надає додатковий обсяг Інтернет-трафіку: 2 ГБ для доступу в Інтернет і 2 ГБ для доступу до сервісів MEGOGO, OLL.TV, DIVAN.TV, YouTube і 1+1 video кожні 30 днів протягом 5 місяців. Вартість підключення – 50 грн.
Даний акційний пакет також доступний для ТП “Оптимальний Смартфон”, “Контракт Свобода” і “Оптимальний Контракт”.
Тарифний план “Дзвінки всім”
Повторне замовлення тарифного плану 45 грн. до закінчення 30 дн. Повторне замовлення пакету послуг / 30 днів * 700#
ТП “Дзвінки всім” (передоплата) | 1-й місяць безкоштовно |
---|---|
Абонплата за 4 неділі | 80 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на мережі інших операторів | 75 хв |
3G | 4G Інтернет | 3 ГБ |
SMS на моб. мережі України | 100 шт. за 2 грн в день користування |
Мессенджер BIP | Безліміт |
Тарифный план “3G+ Гаджет”
ТП “3G+ Гаджет” (передоплата) | Смарт | Планшет | Роутер | Роутер+ |
---|---|---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 25 грн. | 45 грн. | 85 грн. | 145 грн. |
4G/3G/2G Інтернет | 50 Мб/день, далі безлім 2G | 6 Гб | 12 Гб | 20 Гб |
Дзвінки в мережі lifecell | 30 хв/день | – | – | – |
SMS на моб. мережі України | 500 шт | – | – | – |
Соцмережі: Facebook | – | Безліміт | ||
Мессенджер BIP | Безліміт | |||
Музичний додаток Fizy | Безліміт | |||
Зміна пакета послуг | *141*20# | *141*21# | *141*22# | *141*23# |
Повторне замовлення | *700# |
Цей тарифний план передбачає набір телекомунікаційних послуг для планшетів, смарт-пристроїв, роутерів і модемів.
Після закінчення пакету послуг або його частини раніше 30 днів, Ви можете замовити його самостійно, не чекаючи наступної дати оплати. Залишок попереднього пакету послуг зберігається і плюсується до нового.
Після підключення перший місяць користування даним тарифним планом надається безкоштовно. Оплата за доступ до 3G, 4G Інтернет і SMS нараховується тільки в разі їх використання.
Тарифний план “Пільговий”
ТП “Пільговий” (передоплата) | Перші 2 місяці безкоштовно |
---|---|
Абонплата за 30 днів | 25 грн. |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на мережі інших операторів | 100 хв |
3G Інтернет | 300 Мб |
SMS на моб. мережі України | 50 шт |
Тарифний план затребуваний клієнтами, які воліють голосове спілкування і не є активними користувачами інтернет-сервісів. 25 грн. за 30 днів і надання безкоштовного користування у перші 2 місяці є досить привабливими опціями для підключення.
Тарифний план “Platinum”
ТП “Platinum” (передоплата) | Platinum | Platinum Plus |
---|---|---|
Абонплата за 30 днів | 250 грн. | 350 грн. |
3G | 4G Інтернет | 15 Гб | 20 Гб |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт | |
Дзвінки на мережі інших операторів | 500 хв | 1000 хв |
SMS на моб. мережі України | 500 шт | 1000 шт |
Соцмережі: Facebook | Безліміт | |
Мессенджер BIP | Безліміт | |
Музичний додаток Fizy | Безліміт | |
Зміна пакета послуг | *260# | |
Повторне замовлення | *700# |
Даний ТП розрахований на активне споживання послуг, як голосового зв’язку, так і мобільного інтернету. Участь у Програмі lifecell Platinum є додатковою опцією.
Залишок попереднього пакету послуг зберігається і плюсується до нового, якщо Ви до закінчення 30 днів зробите повторне замовлення.
Тарифный план “Шалом”
ТП “Шалом” (передоплата) | 1-й місяць безкоштовно |
---|---|
Абонплата за 30 днів | 100 грн. |
Дзвінки в Ізраіль, США і Канаду | 100 хвилин |
Дзвінки в мережі lifecell | Безліміт |
Дзвінки на мережі інших операторів | 50 хв |
3G | 4G Інтернет | 4 Гб |
Повторне замовлення пакета послуг/30 днів | *141*17# |
Це ідеальний вибір для тих, у кого родичі проживають за кордоном. За допомогою цього тарифного плану можна з ними завжди бути на зв’язку.
Як зателефонувати оператору Lifecell?
Один з наймолодших операторів на ринку зв’язку України також створив свій call-центр, щоб абоненти могли своєчасно отримувати допомогу при виникненні проблем з послугами, які надаються. Щоб не виникало питань, як зателефонувати оператору Lifecell, використовуються єдині номери, незалежно від форми підключення.
Якщо абонент знаходиться на контракті, передоплаті або навіть якщо це юридична особа, немає необхідності довго згадувати, як зателефонувати оператору Lifecell. Для цього достатньо набрати номер 5433. Для абонентів оператора ці дзвінки безкоштовні.
Щоб не виникало ніяких затримок і питань, як зателефонувати оператору Lifecell Україна і максимально швидко з’ясувати необхідну інформацію, необхідно діяти в такій послідовності:
- Набрати вищевказаний номер. У трубці пролунає голос автовідповідача, що пропонує натискати певні цифри, щоб переходити до відповідних розділів меню.
- Вибрати мову. При натисканні на 1 використовуватиметься українська, а при натисканні на 2 – російська.
- Почекати, поки не буде озвучена інформація про меню під номером 5, і натиснути на відповідну кнопку.
В питанні, як зателефонувати оператору Lifecell, дана компанія не пішла по шляху своїх конкурентів і не реалізувала клавішу швидкого з’єднання з оператором. Тому, перш ніж вибирати кожен з пунктів меню, доводиться прослуховувати всю інформацію в повному обсязі. І тільки після цього стає можливим натискання на цифру 0, яка і з’єднає користувача з оператором.
Якщо виникла потреба спілкування з фахівцями, і ви не знаєте, як зателефонувати до оператора Lifecell з міського номеру фіксованого зв’язку, то для цього існує безкоштовний номер 0-800-205-433.
Як перевірити рахунок на Lifecell?
Для того, щоб бути в курсі розтрат на мобільний зв’язок, необхідно набрати:
- *111# виклик, щоб перевірити баланс рахунку;
- *121# виклик, щоб бути в курсі нарахованих бонусів, MB, SMS і дати, до якої їх необхідно використовувати.
Є й інший спосіб, як перевірити рахунок Lifecell. Необхідно зайти в lifecell SIM меню і вибрати опцію Balans, за запитом буде відправлено повідомлення з інформацією про стан основного і бонусного рахунку.
Lifecell: роумінг, умови та країни
На офіційному сайті в розділі “Зв’язок та роумінг” – “Роумінг для всіх” надана інформація для клієнтів про країни і тарифи на дзвінки. Обравши будь-яку країну, клієнт може підключити послугу роумінгу, яка включає в себе:
- Телефонні дзвінки;
- Інтернет доступ;
Кожен пакет повинен бути оплачений окремо за умови наявності на рахунку клієнта достатньої суми грошей. Залежно від країни тарифікація виглядає так:
- Телефонні дзвінки – від 10 хв за 45 грн до 45 грн за 1 хвилину;
- Інтернет – від 100 Мб за 30 грн до 200 грн за 1 Мб;
- СМС – від 15 SMS за 20 грн до 10 грн за 1 SMS.
Розрахунок проводиться до закінчення доби (за київським часом) – це слід враховувати абоненту, який буде купувати той чи інший пакет у другій половині дня чи ввечері. Якщо немає гострої необхідності, то найкраще це зробити з початком нової доби. Перевірити баланс рахунку можна відправивши USSD-запит *108#
Тарифи в роумінгу найпопулярніших країн для відпочинку та працевлаштування.
Країни | Дзвінки | Інтернет | SMS |
---|---|---|---|
Німеччина | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Греція | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Домінікана | 45 грн/хв | – | 20 грн/SMS |
Єгипет | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Ізраіль | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Іспанія | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Італія | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Канада | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Китай | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Куба | 100 грн/хв | – | 25 грн/SMS |
Мальдіви | 100 грн/хв | – | 25 грн/SMS |
Мексика | 45 грн/хв | 5 грн/Мб | 20 грн/SMS |
Монако | 45 грн/хв | 5 грн/Мб | 20 грн/SMS |
Нідерланди | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Нова Зеландія | 100 грн/хв | 200 грн/Мб | 25 грн/SMS |
ОАЕ | 10 хв за 45 грн. | 5 грн/Мб | 5 грн/SMS |
Польша | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Португалія | 10 хв за 45 грн. | 5 грн/Мб | 5 грн/SMS |
Росія | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
США | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Туреччина | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Франція | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Хорватія | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Черногорія | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Чехія | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Швейцарія | 10 хв за 45 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Шрі Ланка | 10 хв за 25 грн. | 100 МБ за 30 грн. | 15 шт. за 20 грн. |
Південна Корея | 10 хв за 55 грн. | 5 грн/Мб | 5 грн/SMS |
Японія | 100 грн/хв | – | 25 грн/SMS |
Додаткові послуги та сервіси lifecell
Для зручності абонентів Лайфселл надає перелік корисних послуг і сервісів, які можуть знадобитися кожному. Ось найпопулярніші з них:
- Опція “Вільна Заміна”. Невикористані хвилини можна замінити на Гб: 200 хвилин = 1ГБ Інтернету. Для цього наберіть *245#.
- Послуга “Додаткові гроші” – автоматичне отримання від 5 до 100 грн додатково для користування будь-якими послугами lifecell. Використану суму можна повернути після наступного поповнення рахунку. Замовлення послуги *117*1# або через call-центр і “Мій lifecell”.
- Послуга “вибір номера” – можливість вибрати номер на свій смак.
- “Служба мобільної оплати” – платіжний портал для оплати популярних продуктів або послуг за допомогою мобільного рахунку.
- Додаток “Мій lifecell” – управління своїм мобільним номером і рахунком в режимі online.
- Повторне замовлення пакету послуг в деяких тарифних планах дозволяє заощадити від 5 до 15 грн. у разі, якщо самостійно продовжити пакет послуг до закінчення 30 днів, не чекаючи наступної дати оплати.
- Послуга “зміна номеру” – це можливість змінити номер на будь-якому тарифі.
- BiP – популярний месенджер від lifecell.
- fizy – музичний додаток.
- lifebox – хмарне сховище для Ваших файлів.
- “Віртуальний помічник” – це зручний сервіс самообслуговування абонентів смартфонів.
- Послуга “Цифрове спілкування” – безліміт на популярні месенджери Viber, Skype, WhatsApp і Telegram всього за 0,50 грн в календарний день (за умови користування мессенджерами в цей день)!
- “Перевірка балансу” – перевірка стану рахунку за допомогою команди * 111 # та інша Дод. інформація *121#.
- “Переказ балансу” – поповнення свого рахунку з рахунків твоїх друзів і близьких.
- Послуга “Заплати за мій дзвінок” – розмова з будь-яким абонентом lifecell за його рахунок. Для цього наберіть номер абонента, якому телефонуйте, у форматі * * 380XXXXXXXXX, натисніть клавішу виклику і почекайте з’єднання.
- Послуга “СуперПароль” – спрощений і швидкий доступ до підключення, використання або зміни статусу деяких послуг. Для цього відправте SMS з текстом PAROL на номер 124 або наберіть *124*779#.
- lifecell меню – додаткове меню в твоєму телефоні, що надає доступ до часто користуємих послуг.
- Деталізований рахунок як контрактним, так і абонентам по передоплаті.
- Послуга “Контроль балансу” – отримання інформації про низький баланс на рахунку ваших дітей, батьків або друзів, щоб вчасно поповнити рахунок тим, про кого дбаєте. Для цього наберіть *123*31*380Х3ХХХХХХХ# і натисніть кнопку виклику, де 380Х3ХХХХХХХ – номер абонента, стан рахунку якого ви хочете перевіряти.
- lifecell Відео – найпопулярніше відео і найцікавіші телеканали з YouTube, Megogo, OLL.TV, DIVAN.TV, 1+1 video.
- Перевірка свого номера і SIM-карти на готовність використання мережі 4.5 G – можна дізнатися за номером 5433 в колл-центрі, або в додатку «Мій lifecell», попередньо встановивши його.
Lifecell: абонентська підтримка та контакти
Щоб клієнт міг розуміти, яким тарифним планом він користується, йому слід зателефонувати 0 800 20 5433 або з мобільного lifecell 5433. Для зв’язку з представником компанії досить зайти на офіційний сайт і відправити повідомлення за допомогою онлайн-чату.
Щоб обрати найбільш вигідний тариф мобільного зв’язку lifecell та/або 4G інтернету, зв’яжіться з консультантом або скористайтеся порівняльною таблицею тарифних планів в цій статті (див. вище).
Клієнтська підтримка від lifecell:
- Сервіс “Віртуальний помічник” у вигляді голосових підказок дозволяє клієнту самостійно запитувати інформацію про стан свого рахунку або тарифного плану, змінювати тарифний план або підключати додаткові сервіси.
- Додаток “Мій lifecell” дозволяє поповнювати рахунок, відправляти запити на поповнення рахунку, отримувати інформацію по рахунку, підключати нові послуги.
- Корисні номери – це можливість перевірити свій тарифний план, баланс на рахунку, залишок невикористаного трафіку, підключати нові послуги.
- Консультація також доступна в месенджері BiP.
Компанія широко представлена у всіх популярних соціальних мережах, що також є надійним каналом зв’язку з клієнтами і свідченням відкритості. Будучи одним з основних гравців на ринку телекомунікаційних послуг, lifecell прикладає максимум зусиль для задоволення своїх абонентів високоякісним сервісом. Мобільний оператор йде в ногу з часом і постійно працює над новими тарифними планами, які б повністю відповідали поточним клієнтським запитам.
Коментарі
Да у Лайфа всегда есть разные акции. Вот только к сожелению нет акции на пополнение счета. Поэтому я пополняю лайф без комиссии с Global24 с которого также оплачиваю домашний интернет.
Вполне нормальные тарифы, что за возмущения? Кто не знал, рассказываю лайфхак : пополнение счета лайф можно сделать без комиссии через Глобал24 электронный кошелек. Я так даже домашний интернет без комиссии оплачиваю.
Если обновили тарифы и тарифные условия то удаляйте старые тарифы и тарифные условия. У вас в пределах пяти сайтов с тарифами и невозможно найти новые тарифы с новымы условиями подключения и так далее. Даже в приложении лайфселл продолжают существовать старие тарифы, несмотря на то что уже начали действовать тарифы с новыми условиями и с обновленным количеством мегабайт и минут. Будьте добры, следите за всем этим, тогда быстрей будут появляться новые абоненты!!!
Хорошие тарифы Лайф
Мой тариф на “Лайфе” – “Звонки за границу.” Телефон на две симки, кнопочный, интернетом естественно не пользуюсь. Звоню по Украине по второй симке компании “Водафон”. Лайфом пользуюсь только для звонков за границу. При пополнении счета на “Лайф” автоматически снимаются деньги за интернет, звонки и смс по Украине. Убедительная просьба подсказать, каким образом можно отказаться от услуг “Лайфа” за интернет, звонки и смс по Украине, чтобы пополненным счетом пользоваться только на звонки за границу? Спасибо…
Сделайте, пожалуйста, чтобы при пополнении счета для перехода на новый тарифный план, средства не списывались для пополнения старого тарифного плана. Сейчас, чтобы мгновенно перейти на новый план, нужно оплатить польностью старый, и только потом можно оплатить переход на новый план. Это очень нелояльно по отношению к клиентам. Хорошо, что есть другие операторы, кроме lifecell.
Мне нравится.Но сейчас у меня вопрос, поставила симку(5 месяцев не пользовалась), но нужен рин-код из 8!!! цифр,я не помню,и не могу разблокировать симку,помогите,пожалуйста.
Самый лучший оператор в Украине это Лайф он думает и о пенсионерах, которым нужно только пообщаться с родными рассказать о своём здоровье и о потребностях, и абонентах с другими клиентскими запросами.
Лайф превращается в водафонэ,он был актуален пока не трогал тариф СДЕЛАЙ САМ теперь это г… а не оператор ,цены растут быстрее чем у Гройсмана на газ
Мало того, что центры обслуживания “засекречены” неделю ходила без связи, пока нашла хоть какую то будку, где мне наконец – то поменяли симку с микро на нано.Так он снесли мне всю инфу с симки не предупредив меня даже об этом, благодаря чему я потеряла работу !!!! Я при использовании услуг ЛАЙФ видимо должна ходить еще с блокнотиком, чтоб дублировать информацию???? ОЖИДАЮ КОГДА ВМЕСТЕ С ТАРИФНЫМ ПАКЕТОМ БУДЕТЕ ВЫДАВАТЬ ПОЧТОВЫХ ГОЛУБЕЙ. Чистой воды – ч***и, надеюсь в скором времени появятся операторы которые вытеснят такую паршивую компанию с лица земли!!!!!!!!!
якщо порівнювати з оператором країни агресора vodafone, де дійсно не надають якісних послуг за високу ціну – life найоптимальніший особливо для пенсіонерів з жидо-масонською пенсією… тарифні плани – особливий пакет розмови та шалений лайф, якраз для пенсіонерів… – на які переходять по моїй рекомендації мої друзі… і нас все влаштовує кошти ніхто не краде… тай халявні MB нету підкинули, за що вдячні, а кого не влаштовує нехай спонсорує іншого оператора, який працює за великі відкати владним чинушам, змінивши назву, а не власників…
Воруют деньги со счета. Списывают деньги за интернет в роуминге. Сначала списали с телефона а сегодня с планшета. У меня отключена передача данных в роуминге и вообще мобильная передача данных! Оператор отвечает зафиксирован выход в интернт! Спрашиваю как можно выйти в интернет с выключенной передачей данных, говорят что это у меня либо с устройствами чтото или я ни чего не выключил! Короче говорят это твои проблемы!!! Будте бдительны!!!
У меня тоже деньги списали,а СMC в Ташкент не доставили,Написали сбой. Потом выяснила у оператора,что тариф устарел,но об этом нигде не было написано
Да, сначала заманивают клиентов, потом начинается в*******о и о***н клиента и не понимаешь за что и за какие услуги сняли деньги и пока дозвонишься ………………нервы или время не ждет!
Так обычно пишут люди, которые даже не знают, как называется их тариф)) Лично у меня никогда ничего не воровал ни Киевстар, ни lifecell
Дозвониться до оператора и получить помощь надо потратить не менее полу часа времени. Методом тыка и прослушивания по 10 раз ненужной тебе информации автооответчика может тебе и повезет и ты услышишь от оператора,что тариф на который ты хочешь перейти УЖЕ НЕ ДЕЙСТВУЕТ , НО ПОЧЕМУ ОН УКАЗАН НА САЙТЕ КАК ДЕЙСТВУЮЩИЙ——НЕ ЗНАЮ …… И вспоминается сразу ; *СТОЮ на асфальте я в лыжи обутый ……. И на все вопросы по работе колл центра хочется поставить одни 00000000000000000000