Ексклюзив

Кращі кредитки для шопінгу: що можуть запропонувати банки? (опитування)

1 Грудня 2020
Yaroslav Rizhok Читать на русском

Якщо ви любите робити покупки, в тому числі і спонтанні, то вам необхідна карта, з яко. шопінг стане не просто витрачанням грошей, а навпаки принесе користь і надасть певні переваги. Maanimo запитав у банкірів, якою має бути ідеальна карта для шопінгу, як її підібрати, чи відрізняється вона від звичайної картки, як часто українці оформляють кредитки конкретно для шопінгу, а також які карти банки можуть запропонувати своїм клієнтам, щоб покупки принесли їм не тільки задоволення, а й вигоду.

Олена Острініна, начальник Департаменту приватного бізнеса АТ «АБ «РАДАБАНК»:

У нашому розумінні, ідеальна карта для шопінгу – це не просто розрахункова карта. Дійсно, для розрахунків може підійти будь-яка карта, але якщо ми говоримо про ідеальність, то потрібно враховувати кілька факторів. Для чого сучасна людина заробляє гроші? Щоб купувати товари і послуги. Щоб подорожувати і весело проводити час із друзями. І, звичайно ж, накопичувати гроші. 

У продуктовій лінійці Радабанку є преміальний продукт- пакет «Преміум-поРада», розроблений спеціально для шопінгу, котрий враховує всі інтереси клієнтів:

  1. Здійснюючи покупки в торгово-сервісній мережі на суму 20 000 грн, банк не стягує абонплату за обслуговування пакета;
  2. У пакет входить безкоштовна інтернет карта для безпечного шопінгу в мережі інтернет;
  3. До картки підключені сучасні технології Apple Pay, Google Pay, а контроль операцій легко здійснюється через мобільний додаток RB24;
  4. У пакет входить цілодобова підтримка і виконання доручень консьєрж-сервісом Радабанку, який підбере кращі знижки у магазинах і бутіках, розкаже про аутлети по всьому світу, а також может організувати індивідуальний шопінг-тур у будь-яку точку світу.
  5. Картою вигідно розраховуватися по всьому світу завдяки вигідним курсам конвертації;
  6. А для тих, хто подорожує, цікавими і вигідними будуть аеропорт-сервіси: бізнес-зали та послуги Fast line в аеропортах «Бориспіль» та «Жуляни»;
  7. Також у наших клієнтів є можливість зі знижкою взяти в прокат автомобіль за допомогою сервісу MasterCard Premium Clubs і компанії Herts;
  8. Накопичувати гроші зручно і вигідно завдяки платі на залишок власних коштів;
  9. Накопичивши бали за допомогою програми «MasterCard более», ви можете отримувати і виграти бонуси, привілеї, знижки в найцікавіших торгових точках, ресторанах і розважальних центрах учасників програми.

Катерина Шевченко, начальник управління розвитку роздрібного бізнеса і CRM Банку Кредит Дніпро:

Кредитна карта – зручний інструмент для шопінгу, вона оптимально підходить клієнтам, яким регулярно потрібні додаткові ресурси для повсякденних покупок або незапланованих витрат. Карта, на відміну від кеш-кредиту, надає не разовий, а постійний доступ до позикових коштів в рамках встановленого кредитного ліміту, а також свободу в розподілі коштів і гнучкі можливості для їхнього повернення, в тому числі, фактично без оплати відсотків за користування кредитом в пільговому періоді за ставкою 0,01% річних. Але і за рамками пільгового періоду відсоткова ставка за картковими кредитами зазвичай істотно нижче, ніж по кредитах готівкою.

Клієнтський попит на кредитні карти стабільно зростає внаслідок підвищення загального рівня фінансової грамотності клієнтів, розуміння ними зручності даного фінансового інструменту, все більшого використання безготівкових розрахунків у повсякденному житті, особливо в період карантину.

Так, за даними НБУ, питома вага безготівкових розрахунків в загальній структурі операцій з платіжними картами в І півріччі 2020 року перевищила 86% в кількісному і 55% в грошовому вираженні. Близько 50% всіх безготівкових транзакцій припадає на розрахунки в торговельних мережах, значна їхня частина проходить за рахунок кредитних коштів.

Активно розвивається і платіжна інфраструктура: за рік кількість торгових точок, які приймають до оплати платіжні карти, зросла на 34%, кількість торгових POS-терміналів збільшилася на 11%, при цьому майже 85% торгових POS-терміналів забезпечують безконтактну оплату.

Банк Кредит Дніпро пропонує шоперам Freecard Gold і Freecard Platinum — мультивалютні кредитні карти з чіпом і безконтактною технологією, кредитним лімітом до 1 млн грн і пільговим періодом до 67 днів, протягом якого відсоткова ставка складає 0,01% річних.

При оформленні картки підключається GSM-банкінг – функція інформування про вчинені фінансові операції за допомогою SMS-повідомлень, а також інтернет-банкінг FreeBank для віддаленого контролю і управління коштами в режимі 24/7/365.

Для отримання кредитної картки досить зробити заявку, заповнивши анкету на сайті або відвідавши найближче відділення банку, і отримати кредитне рішення. При видачі нових кредитних карт і узгодженні лімітів банк враховує фінансовий стан позичальника, його джерела доходів і можливість дисципліновано обслуговувати кредитну заборгованість.

Погашати заборгованість по кредитній карті можна в інтернет-банкінгу, за допомогою онлайн-сервісу переказів з картки будь-якого банку України (Р2Р), а також готівкою через банківські каси, термінали iBox, iPay і кіоски самообслуговування (без комісії).

Комплексне наповнення робить кредитну карту «банком у кишені», а різноманіття пропозицій на ринку дозволяє вибрати оптимальний варіант під конкретні потреби клієнта..

Крім відсоткової ставки, цікаві додаткові опції: відсутність комісії за обслуговування; наявність і тривалість пільгового періоду, його поширення не тільки на безготівкові транзакції, але і на зняття готівки; можливість віддаленого замовлення/перевипуску картки і зміни кредитного ліміту, можливість вибору зручного каналу погашення; бонусні програми і кешбеки за певними категоріями розрахунків, можливість безконтактної оплати.

Потенціал у даного сегмента дуже великий, враховуючи все ще низький рівень розповсюдження фінансових послуг в цілому і кредитних карт зокрема, в Україні в порівнянні з європейськими країнами. За оцінкою НБУ боргове навантаження на домогосподарства становить менше 6% від ВВП і близько 8% річного доходу, на одного дорослого українця (16+) припадає 1,1 активні платіжні карти і 0,3 активні кредитні карти.

Іванна Погуляйко, начальник управління платіжних систем і карткових продуктів ГЛОБУС БАНКу:

Ідеальна карта для шопінгу однозначно повинна бути з пільговим періодом на безготівкові покупки. Для клієнта важливо, щоб витрачені на покупки гривні повернулися йому у вигляді додаткових “плюшок”. Це може бути кешбек, заохочення у вигляді накопичених бонусів, які згодом можна обміняти на подарунок, або миттєвий подарунок у вигляді компліменту від магазину. Важливий дизайн, особливо для представниць жіночої статі.

Також цікавою для клієнта буде можливість взяти участь у розіграші призів за умови здійснення певних покупок, а також можливість отримати збільшений відсоток кешбеку або дисконт при оплаті в певних торгових мережах. Все більшої популярності набуває гейміфікація і всілякі квести, що заохочують клієнтів до шопінгу. Всі ці елементи, що заманюють клієнта частіше оплачувати покупки карткою, роблять їх все більш цікавими і вигідними, ніж оплата готівкою.

Аналіз поведінкових моделей дозволяє сегментувати клієнтів і запропонувати клієнту кредитну карту, що задовольняє його індивідуальні потреби в шопінгу. Так, наприклад, для клієнтів, які часто подорожують, – кредитна карта з накопиченням миль. Для людей, які часто оплачують покупки в магазинах зоотоварів – кобрендингова кредитка з популярною мережею магазинів зоотоварів із можливістю отримання додаткових знижок на товари при оплаті карткою.

Якщо говорити про технологічні особливості карти, то тут все більше людей віддають перевагу шопінгу з гаджетами (смартфони найбільш популярні). Покупки можна оплатити за допомогою смарт-годинників, брелоків або кілець із вбудованою NFC технологією.

Популярним є сервіс інстолментов (купівля у розстрочку), коли, наприклад, на покупку, оплачену кредитною карткою, в мобільному додатку банк тут же пропонує клієнту оформити розстрочку на суму покупки (погашення кредиту рівними частинами без додаткових комісій).

Прес-служба Мегабанку:

Ідеальна картка для шопінгу повинна бути, по-перше, технічно оснащена. Картка повинна поєднувати в собі сучасні підходи до обслуговування і безпеки даних. Такою карткою можна розрахуватися як безконтактно (просто піднести карту над POS терміналом), так і контактно: провівши карткою в терміналі або з використанням чіпа. Нею легко керувати в мобільному додатку банку, а також розраховуватися в інтернеті.

По-друге, зі зручними фінансовими можливостями: мати достатню кредитну лінію, пільговий період для погашення кредиту, депозитні властивості залишку власних коштів на карті, бонуси, зокрема, кешбек. Частина карток пропонують кешбек тільки на деякі групи товарів, на нашу думку, ідеальна карта повинна пропонувати кешбек на весь перелік товарів і послуг. Це і є чесний кешбек ідеальної кредитної картки.

І по-третє, картка повинна бути просто гарною. Завжди приємно дістати з гаманця не тривіальний пластик, а карту з яскравим і оригінальним дизайном. Така карта піднімає настрій і звертає на себе увагу. Яскраві кольори, оригінальне розміщення цифр номера карти тощо не тільки радують око, але і виділяють її в гаманці серед інших карт.

Вибирайте картку, орієнтуючись на ці критерії, і ваш шопінг буде проходити ще простіше, комфортніше і безпечніше.

Карта todobank – настільки універсальний банківський продукт, що підходить під будь-які цілі клієнта. Для наших клієнтів найбільш придатною для шопінгу є саме картка todobank.

Її переваги:

  • оформлення карти – безкоштовне
  • кредитний ліміт до 200 000 грн
  • пільговий період до 62 днів
  • 10% на залишок власних коштів
  • платіжна карта VISA Gold
  • програма привілеїв VISA.

Інна Чернова, начальник управління продажів карткових продуктів Ідея Банк:

Ідеальна карта для шопінгу відображає баланс інтересів користувачів і банків. Втім, зараз ринок задовольняє попит на карти для шопінгу, причому як кредитних карт, так і дебетних.

На нашому ринку на шопінг частіше націлені кредитні карти. При цьому банки розробляють спеціальні програми лояльності для клієнтів, як додатковий стимул частіше проводити транзакції по картці.

Традиційна кредитна карта сама по собі є кредитною карткою саме для шопінгу, оскільки стимулює клієнтів до безготівкових покупок, наявністю пільгового періоду на покупки і зняттям кредитних коштів. Крім того, часто банки надають «cash-back», націлений на широкий спектр покупок (від продуктів до спорт-товарів).

Другий вид кредитної картки для шопінгу так само є традиційною кредитною карткою з усіма її характеристиками (пільговий період, фіксована ставка, зняття готівки тощо).

Однак програма лояльності в таких картах розрахована на досить невеликий спектр покупок або ж взагалі на одну торгову мережу. Завдяки вузькій спрямованості, механізм такої програми зазвичай цікавіше.

Таким чином, вибір кредитної карти для шопінгу залежить від мети клієнта: отримати переваги для широкого спектра покупок, але бути готовим постійно відстежувати змінні умови програми лояльності; або ж націлитися на прості і лояльні умови, але тільки для обмеженого рівня покупок і торгових мереж.

Ідея Банк уважно стежить за попитом і ринковими тенденціями, тому готовий надати своїм потенційним клієнтам кредитну карту «Саrd Blanche White» – для тих, хто активно користується кредиткою для безготівкових покупок і бажає отримати за це винагороду у вигляді «Cash-Back» до 3% , а для тих, кому звичніше робити покупки в інтернет-магазинах пропонуємо оформити кредитну карту Card Blanche Online c кеш беком до 5%.

Залишіть коментар

Коментарі