Ексклюзив

Рівень пройдений: які продукти і послуги запустили банки в 2020 році? – опитування

5 Січня 2021
admin Читать на русском
  1. Дмитро Замотаєв, Начальник Департаменту роздрібного бізнесу ГЛОБУС БАНКУ
  2. Віктор Гальчинський, директор департаменту комунікацій АТ «Кредобанк»

У цьому році українцям довелося досить багато часу провести вдома, через що багато життєвих аспектів пішли в онлайн. Це максимально простимулювало банківський тренд на діджиталізацію. Більш того, за час вимушеної ізоляції банки не тільки не втратили зв’язок зі своїми клієнтами, а й встигли порадувати їх новими пропозиціями. Maanimo запитав у банкірів, які продукти або послуги впровадили українські банки в 2020-му, і чим планують дивувати в майбутньому році.

Дмитрий Замотаев

Дмитро Замотаєв, Начальник Департаменту роздрібного бізнесу ГЛОБУС БАНКУ:

Локдаун став свого роду каталізатором діджитал змін в банківському середовищі. Плюс, він істотно підвищив залученість клієнтів у використанні таких нововведень.

Глобус Банк не залишився в стороні від цього загально банківського тренду і активно зайнявся діджиталізаціей існуючих бізнес-процесів. У поточному році найбільш популярними новими цифровими сервісами серед наших клієнтів були: новий мобільний додаток, який дозволив банку вивести на новий якісний рівень роботу з товарними кредитами та за короткий проміжок часу залучив вже понад 6 тис. клієнтів. Також Банк запропонував існуючим клієнтам за заставними кредитами просте рішення з дистанційного погашення кредитів, що вже через місяць на третину зменшило навантаження на відділення з прийому такого роду платежів.

Найближчі пару років однозначно пройдуть під знаком діджиталізаціі максимальної кількості банківських продуктів і бізнес-процесів. І якщо в цьому році більшість банків оперативно впроваджувало прості рішення, які лежали на поверхні, або завершували проекти, які були відкриті раніше, то в наступні роки банки будуть переводити в цифру більш складні продукти.

Глобус Банк визначив для себе 2021-й роком якісної зміни більшості процесів, в перебігу якого банк завершить перехід на новий процесинг, запустить новий інтуїтивно зрозумілий картковий додаток, що дозволить вивести картковий бізнес на абсолютно інший рівень. Також на початку року плануємо реалізувати формат віддаленої ідентифікації клієнтів, що істотно розширить можливості банку. Банк продовжить нарощувати свою перевагу на ринку кредитування населення на первинному ринку за рахунок впровадження системи онлайн-розгляду кредитних заявок клієнтів.

Виктор Гальчинский

Віктор Гальчинський, директор департаменту комунікацій АТ «Кредобанк»:

Кредобанк і до локдауну активно працював над розвитком цифрових сервісів, і пандемія тільки прискорила цей процес. Найбільш значущими продуктами стали рішення по віддаленому оформленню платіжних карток і замовленню довідок за кредитами для фізичних осіб, онлайн-оплата візових платежів, розвиток дистанційних каналів погашення кредитів, масштабне оновлення онлайн-банкінгу для фізосіб з автоплатежами і онлайн-обміном валют.

Банк першим в Україні запустив послугу «Відеоконсультант онлайн», що дозволяє отримати загальну консультацію або банківську послугу по відеозв’язку. По кредитах найбільш значущим для банку стала участь в програмі «Доступні кредити 5-7-9%», запуск іпотечних пропозицій зі ставкою від 8% річних на перший рік кредитування, а також кредитування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків за програмою «Теплий дім» з Фондом енергоефективності.

Подальша цифрова трансформація – все більше послуг будуть переходити в онлайн. Ми плануємо активно розвивати в новому році насамперед цифрові сервіси.